loading...
دانلود
راهنمای دانلود

راهنمای دانلود: جهت دانلود آدرس لینک مورد نظر را copy و در آدرس مرورگر خود paste نمایید.

varzeshiran بازدید : 319 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver نرم افزار حرفه ای طراحی وب به همراه رابط کاربری تصویری و کاملا خلاقانه می باشد . استفاده از صفحه بندی شبکه ای روان برای سازگاری و صفحه بندی سایت با انواع پلتفورم ها از نمونه فواید نسخه جدید این نرم افزار است. بازبینی طرح ها توسط پیش نمایش چند صفحه ای قبل از انتشار مطالب در وب از امکانات مفید Adobe Dreamweaver می باشد.
امکانات جدید نرم افزار Adobe Dreamweaver :
- صفحه بندی شبکه ای روان : ساخت طرح های وبسایت سازگار با انواع مرورگرها و پلتفورم ها با استفاده از سیستم صفحه بندی شبکه ای روان بر پایه CSS3 .


- کارآیی بهتر FTP : با استفاده از ابزار جا به جایی فایل های FTP موجود در این نسخه از نرم افزار که بهینه سازی شده است، می توانید در آپلود فایل های حجیم به مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنید. بدین ترتیب آپلود فایل های سایت با سرعت زیادتری نسبت به سابق انجام خواهد شد.
- یکپارچگی با Adobe Business Catalyst : استفاده از پنل یکپارچه نرم افزار Adobe Business Catalyst درون Dreamweaver برای اتصال و ویرایش سایتی که توسط Adobe Business Catalyst ساخته اید ممکن است (Adobe Business Catalyst به صورت مجزا موجود است).
- پشتیبانی بهتر از jQuery Mobile : با استفاده از این قابلیت به روز شده می توانید نرم افزارهای موبایل را برای پلتفورم های iOS و اندروید طراحی کنید.


- پشتیبانی بهتر از PhoneGap : پشتیبانی بهتر از Adobe PhoneGap ، ساخت بسته های نرم افزاری برای اندروید و iOS را ساده تر می کند.
- افکت های CSS3 : با استفاده از کنترل های بهتر روی طراحی وبسایت و روی تمامی عناصر آن می توانید افکت های زیبایی خلق کنید.
- نمایش زنده توسعه یافته : تست صفحات قبل از انتشار سایت روی وب با استفاده از این قابلیت امکان پذیر است.
- پنل پیش نمایش چند صفحه ای به روز شده : بررسی نمایش پروژه های ساخته شده برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر با استفاده از این پنل ممکن است....

 

 

varzeshiran بازدید : 207 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Zortam Mp3 Media Studio Pro نرم افزاری کامل و All in One برای ویرایش و دسته بندی فایل های موزیک به حساب می آید. شما می توانید با کمک این نرم افزار تگ های ID3 را ویرایش کنید و فایل های آن را دسته بندی کرده و به حالت Music Library در بیاورید. شما همچنین قادر خواهید بود تگ های ID3v1 و ID3v2.4 را ویرایش کنید و به صورت دسته جمعی آنها را عوض کنید. امکان CD Ripper یکی دیگر از امکانات بی نظیر این نرم افزار هست که میتوانید به کمک آن سی دی های موزیک مورد علاقه خود را به شکلی زیبا ریپ کنید و حتی تصاویر آلبوم و متن آهنگ را نیز در آن وارد کنید. از امکانات دیگر آن Mp3 Normalizer است که موزیک شما را برای داشتن صدایی بهتر ویرایش میکند. قابلیت جستجو برای موزیک ها ، متن ها و کاور ها از امکانات جدید این نرم افزار به حساب می آید. تبدیل فرمت های Mp3 به Wave و عکس آن از امکانات دیگر این نرم افزار است. قابلیت هایی مانند : مدیریت Playlist ها ، جستجو برای موزیک های تکراری ، قابلیت جدا کردن صدای خواننده از موزیک و پرینت lyrics های HTML از دیگر ویژگی های متمایز کننده آن به حساب می آید.

امکانات نرم افزار Zortam Mp3 Media Studio Pro :
- جدید! امکان مدیریت لیست اجرا.
- جدید! پشتیبانی از فایل های تصویری Png,Bmp,Gif.
- جدید! ریپ سی دی های صوتی بصورت خودکار.
- جدید! امکان خروجی گرفتن تگ ها در قالب Excel یا HTML.
- قابلیت تگ گذاری اتوماتیک روی فایل های موزیک شما.
- دارای پلیر قدرتمند با پشتیبانی از متن موزیک و کاور آن.
- ویرایش موزیک ها در Library شما با ظاهری بسیار ساده.
- قابلیت ویرایش تگ های ID3v1 و ID3v2.4.
- قابلیت Normalize کردن موزیک شما.
- دارای CD Ripper قدرتمند به همراه ذخیره کاور و متن آهنگ.
- پرینت HTML Lyrics و بسیاری امکانات دیگر.
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز ۸٫
و…

 

 

 

varzeshiran بازدید : 252 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV و… را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، PSP، PS3 و… تبدیل کنید.با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت
فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین
آنها نباشید.

امکانات نرم افزار GiliSoft Video Editor :
- جدید! امکان اضافه کردن موزیک به ویدیو : با استفاده از این قابلیت شما قادر به اضافه کردن موزیک متن به در هر بخش ویدیو کلیپ خواهید بود.
- تبدیل فرمت های صوتی و ویدیو به یکدیگر: این نرم افزار از فرمت های صوتی و ویدیویی فراوانی مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4،MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC پشتیبانی می کند.
- انتخاب فرمت برای ترکیب و چسباندن ویدئوها: شما می توانید فایل های ویدئویی در فرمت های مختلف را به یکدیگر بچسبانید و آن ها را در فرمت های مختلف نیز ذخیره کنید.
- تنظیمات برای چسباندن ویدئوها: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیمات نسبت فریم ، Bitrate و رزولوشن ویدئو را داده تا به بهترین نتیجه دلخواه خود برسید.
- تقسیم دستی یا خودکار ویدئو: شما می تواند با کشیدن لغزده روی نقطه خاصی از ویدئو ، آن را برش دهید و یا با تعیین زمان ، سایز و یا میانگین خاصی ، این پردازش را به صورت خودکار در اختیار داشته باشید.
- ذخیره کلیپ ها در فرمت های مختلف: شما می توانید فرمت مورد نظر خود را در لیست نرم افزار مشاهده و کلیپ خود را در فرمت دلخواه ذخیره کنید.
- پارامترهای مختلف: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانند نسبت فریم ، Bitrate یا رزولوشن را می دهد.
- پشتیبانی از پیش نمایش: با مشاهده پیش نمایش ویدئوی منبع و ویدئوی خروجی می توانید تنظیمات دلخواه را روی آن اعمال کنید.
- اجرا در پس زمینه: این نرم افزار می تواند عملیات مختلف برش ، چسباندن و تقسیم ویدئو را در پس زمینه ویندوز و با کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم اجرا کند.
- سازگار با سخت افزارها: پشتیبانی از پردازنده های Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ ۶۴X2 Dual-Core سرعت کارآیی نرم افزار را افزایش می دهد.
- سازگاری با سیستم عامل های XP/2003/Vista/7/8.
و…

 

 

varzeshiran بازدید : 168 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

برای کسانی که عاشق این ساز صفحه کلید دار مشهور هستند سایت معماریها نرم افزار پیانو ای تهیه دیده که کامپیوتر شما را مانند یک پیانو حرفه ای شبیه سازی خواهد کرد. پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کاملترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخت اما شما می توانید یک مدل حرفه ای چند رسانه ای را با دانلود پیانو و نصب این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.


نرم افزار Piano FX Studio یک پیانو قدرتمند و ترکیبی از موزیک کیبورد برای کامپیوتر های شخصی است. شما به راحتی می توانید یک موزیک زنده را اجرا و ضبط کنید و این عمل را تنها با کیبورد کامپیوتر یا موس خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به یک پیانو سنتی داشته باشید. رابط کاربری صفحه کلید پیانو به صورتی طراحی شده که کاملا شبیه و هم خصیصه با یک پیانو حرفه ای سنتی است. خروجی صدا با تولید کیفیت بالا، ۱۲۸ مدل موسیقی واقع گرایانه و آلات مختلف موسیقی، چهار نوت پلی فونیک چند آوایی صدا، ماشین تبل زنی، نمونه ملودی های چندگانه و ضبط آهنگ پیانو ساخته شده و ذخیره آن در قالب فایل از مهمترین کارایی های این نرم افزار قدرتمند است. این نرم افزار در تمام سیستم عامل ها اجرا شده و به صورتی طراحی شده که قابل انعطاف و کار با آن ساده است...

ویژگی نرم افزار شبیه ساز پیانو در کامپیوتر:
پیانو واقعی ۶۴ کلید پیانو و کیبورد ترکیبی
خروجی نت پیانو های ۸ گانه موسیقی piano notes
خصیصه کامل کیفیت خروجی صدا
۱۲۸ نوع موسیقی و آلات طبل و دنبک
قابلیت تغییر زیر و بمی صدا و تنظیم صدا
نمونه موسیقی پیانو و ملودی های آماده
۱۰ ماشین طبل جاسازی شده
ضبط و ذخیره موزیک با فرمت فایل WAV و MIDI
قابل اجرا در تمام سیستم عامل ها با هر کارت صدای استاندارد..

varzeshiran بازدید : 304 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 بدون شک یکی از بهترین مرورگر های وب که تا به حال به بازار آماده است فایرفاکس می باشد این مرورگر بسیار پر قدرت توانسته در طی چند سال اخیر جای خود را در بین جمیعیت انبوه اینترنتی باز کند و به عنوان یکی از قدرتمند ترین مرورگر ها در اینترنت شناخته شود فایرفاکس، مرورگی کم حجم، با سرعت بالا جهت نمایش صفحات وب و قابلیتهای فراوان است که از جمله آنها می توان به امکان مشاهده صفحات وب به صورت Tab اشاره داشت امیدواریم از این مرورگر کم حجم و قدرتمند لذت برده باشید .

 

ویژیگی های این نرم افزار قدرتمند :

جستجوی آنی صفحات

امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو

امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع

محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب

کنترل بهتر پلاگین های مرورگر

امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما

شناسایی سایتهای جعلی

امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی

دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل

دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس،ویستا

ملتی تب بودن برای ایجاد خودکار پنجره جدید

و ….

 


varzeshiran بازدید : 228 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

RadioGet Ultimate 4.5.3 نرم افزاری است که با کمک آن می توانید علاوه بر دریافت تمام شبکه های رادیویی سراسر جهان به ضبط موسیقی نیز بپردازید. به محظ بارگزاری برنامه پس از نصب، لیستی از شبکه های رادیویی موجود در سمت راست صفحه به نمایش درمی آید که در آن می توانید تنظیمات اتصال، نام و ترافیک داده ی هر شبکه را تنظیم نمایید. بنابراین می توانید لیست شبکه های مورد علاقه ی خود را بسازید، شبکه و ایستگاه های دیگر را اضافه کنید و از فانکشن جستجو و ضبط موسیقی بهره ببرید. به علاوه می توانید فولدر موارد ضبط شده را باز و همچنین RadioGet را برای ضبط اتوماتیک موسیقی هنگام پخش برنامه ی رادیویی تنظیم کنید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به  عدم کاهش کیفیت هنگام ضبط خودکار، ضبط موسیقی با نام هنرمند، امکان یافتن شبکه ی رادیویی بر اساس ژانر و … اشاره کرد...

varzeshiran بازدید : 151 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. BlackSe7en تم سیاهی است که محیط دسکتاپ را به رنگ سیاه در می آورد و برای دوستاران رنگ مشکی طراحی شده است.

برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

این تم هیچ گونه مشکلی بعد از نصب برای سیستم عامل ایجاد نمی کند.

varzeshiran بازدید : 181 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

این بار برای افرادی که خواهان افزایش سرعت تایپ با کمترین ضریب اشتباه هستند نرم افزاری جالب و کاربردی تهیه کرده ایم. PhraseExpress یک نرم افزار افزایش سرعت تایپ با متدهای جدید و نوین و در عین حال بسیار ساده می باشد. این نرم افزار مخصوص کسانی است که کارشان تایپ کردن های مکرر و پشت سر هم می باشد.نحوه ی عملکرد این برنامه ساده و قابل درک است. این نرم افزار کلمات پرکاربرد و پر استفاده ی شما را شناسایی می کند. بعد از آن در خطوط بعدی کلمات تکراری و ذخیره شده در اطلاعات PhraseExpress برای راحتی شما پیش بینی شده و شما می توانید با انتخاب سریع آن ها کلماتتان را پر کنید. همین شیوه ی ساده بسیار بسیار کاربردی می باشد. شما با کمک این روش می توانید پروژه های تایپ چند روزه ی خود را در چند ساعت تایپ کنید.

قابلیت های متعددی در این نرم افزار برای بهبود سرعت تایپ شما یافت می شود. برای مثال می توانید کلمات اختصاری را ذخیره کرده و کامل آن ها را تنها با یک اشاره وارد متن کنید. PhraseExpress جدا از افزایش سرعت تایپ شما، با این کار شما را از غلط های املایی نیز به دور نگه می دارد. وقتی کلمه ی صحیح و درستی در دیتابیس این برنامه ذخیره شود ، دیگر لازم نیست نگران تایپ شدن این کلمه در بخش های بعدی باشید.در واقع این برنامه با ذخیره سازی کلمات پر تکرار و همچنین پیش بینی صحیح ، بستری مناسب برای تایپ بدون غلط با سرعت بالا برای شما فراهم می کند. این نرم افزار افزایش سرعت تایپ کاملاً رایگان می باشد. همچنین نسخه ی قابل حمل (Portable) این نرم افزار برای شما آماده شده است...


varzeshiran بازدید : 207 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از جدیدترین نرم افزارهای شرکت Baidu با نام Baidu PC Faster عرضه شده است. این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از محبوب ترین پکیج های نرم افزاری این کمپانی به حساب می آید. PC Faster توسط متخصص ترین و نخبه ترین برنامه نویسان چین ، تایلند و هنگ کنگ تهیه شده است. همین موضوع دلیلی بر قدرت بالای آن می باشد.Baidu PC Faster یک نرم افزار افزایش کارایی سیستم می باشد که شامل ابزارهای زیاد و مختلفی می باشد. در کنار این همه قابلیت برای بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم، این نرم افزار یک آنتی ویروس حرفه ای نیز در اختیار شما قرار می دهد. شاید باورش سخت باشد اما تمام این قابلیت ها و سیستم های امنیتی کاملاً رایگان می باشند.به هر حال می توان حدس زد که سازندگان به دنبال جذب کاربر بیشتری هستند و ممکن است در نسخه های بعدی خبری از رایگان بودن نباشد؛ لذا پیشنهاد می کنیم تا این نرم افزار رایگان می باشد از آن تا می توانید استفاده کنید...

varzeshiran بازدید : 266 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود IDM نسخه کامل - Internet Download Manager 6.10

 

اگر چه خود مرورگر ها توانایی دانلود فایل را دارند، اما استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود (یا دانلود منیجر) مزیت های خاص خود را دارد.

 

مزیت هایی مثل امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان، افزایش سرعت دانلود، امکان ادامه دانلود در صورت قطع و وصل شدن اینترنت، دسته بندی فایل های دانلود شده، و بسیاری از مزایای دیگر فقط با استفاده از برنامه های مدیریت دانلود امکان پذیر هستند.

 

در این میان، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است. این نرم افزار علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شد، امکان دانلود ویدیو های اینترنتی از سایت های اشتراک فیلم را نیز فراهم می کند. (مثل یوتیوب، فیس بوک، آپارات و ...)

 

نرم افزار IDM از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی منوهای آن را فارسی کنید. افزونه های IDM برای اینترنت اسکپلورر و فایرفاکس، به همراه این نرم افزار نصب می شوند و امکان دانلود فایل های SWF و FLV و فیلم های آنلاین را برای کاربر امکان پذیر می سازند...

varzeshiran بازدید : 163 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود IDM (اینترنت دانلود منیجر)

Internet Download Manager 6.15

 

 

 

نرم افزار IDM (اینترنت دانلود منیجر) بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین (مثل فیلم های یوتیوب و فیسبوک) اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید....

varzeshiran بازدید : 209 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

Download Accelerator Plus 9.5.0.2 قویترین نرم افزار مدیریت دانلود

 


Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا 300%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحت تر را از آن ممکن می کند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز می کند.
این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus 9.5.0.2:
- سازگار با تمام مرورگرها Netscape, Internet Explorer, and Opera, Mozilla/Firefox
- یک toolbar  به اینترنت اکسپلورر شما اضافه میکند که به راحتی میتوانید تمام لینکهای دانلود در آن صفحه را با یک کلیک به لیست دانلود خود اضافه کنید
- امکان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- بهینه سازی شده برای هرگونه سرویس اینترنتی dial-up , ADSL, Cable, T1
- قابلیت متوقف کردن یا ادامه دادن دانلود ها در زمان مشخص به لیست ترتیبی
- قطع ارتباط از اینترنت یا خاموش کردن کامپیوتر شما بعد از اتمام دانلود
- قابلیت استفاده از پر  و  کسی  در دانلود
- تنظیمات بسیار زیاد برای شخصی و زیبا تر کردن محیط نرم افزار
- چک کردن فایل ها از نظر ویروس با ZoneAlarm
- پشتیبانی از ویستا
- دارای یک قسمت مخصوص دانلود ftp  برای دانلود
- دارای قابلیت tab و دسته بندی دانلود ها در یک پنجره
- و ...

 

varzeshiran بازدید : 213 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود برای مکینتاش - 5.2 Speed Download

 

این نرم افزار، یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار ها برای مدیریت دانلود (دانلود منیجر) در سیستم عامل مکینتاش می باشد...

varzeshiran بازدید : 141 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزارهای مدیریت دانلود، از مهم ترین نرم افزارهایی هستند که باید بر روی هر کامپیوتری که با اینترنت سروکار دارد نصب شوند. نرم افزار های مدیریت دانلود یا همان Download Manager ، همانطور که از اسمشان پیداست وظیفه مدیریت دانلود ها را بر عهده دارند.

 

وظایفی مثل افزایش سرعت دانلود، دسته بندی دانلود ها، دانلود چندین فایل به صورت همزمان، امکان دانلود یک فایل بزرگ از چند سرور به صورت همزمان، ادامه دانلود در صورت قطع و وصل شدن ارتباط اینترنتی، دانلود در زمان های مشخص شده و ... همگی بر عهده نرم افزارهای مدیریت دانلود است.

 

یکی از معروف ترین و با سابقه ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود، نرم افزار Flashget است. در این مطلب می توانید جدیدترین نسخه نرم افزار فلش گت، یعنی نسخه FlashGet 3.7.0.1203 Final را به صورت رایگان دریافت نمایید...

varzeshiran بازدید : 154 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

Internet Download Manager 6.17

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار Internet Download Manager منتشر شد! (ورژن 6.17)

 

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نیز گفته میشود بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار (ورژن 6.17) به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید...

 

varzeshiran بازدید : 155 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

Alcohol 120% 2.0.2.5830 Final Retail جدیدترین نسخه ی نرم افزار رایت Alcohol 120% از شرکت Alcohol Soft می باشد که به شما اجازه می دهد از CD های معمولی و قفل دار خود، کپی های درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از CD های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن کپی از CD های بازی فیلم موزیک و برنامه های خود از این برنامه استفاده کنید. چرا که این برنامه نسخه ی کاملی از سی دی های اصل شما را تهیه کرده و آن را بر روی سی دی مقصد (سی دی خام شما) رایت می کند

يكي از ویژگی جالب آن ایجاد یك درایو مجازی سی‌دی یا دی‌وی‌دی است. همان‌طور كه می‌دانید برخی ‌برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها برای اجرا نیاز دارند كه سی‌دی آن‌ها داخل درایو ‌سی‌دی یا دی‌وی‌دی باشد. ولی با نصب این‌ نرم‌افزار دیگر این كار لازم نیست. چون این برنامه یك عكس‌برگردان از سی‌دی یا دی‌وی‌دی مربوطه می‌گیرد و تحت همان نام در یك درایو مجازی قرار می‌دهد. به این ترتیب برای اجرای بازی یا برنامه نیازی به اصل سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیست و در عوض عكس ‌برگردان آن از درایو مجازی اجرا می‌‌‌‌‌شود. جالب‌تر آن كه اگر درایو دی‌وی‌دی ندارید می‌توانید فیلم‌های دی‌وی‌دی را هم كه احیانا بارگیری كرده‌اید به كمك همین درایو مجازی مشاهده كنید! اين هم جزو برنامه هاي قوي و پر كاربرد براي رايت و تكثير انواع و اقسام CD و DVD است..

 

varzeshiran بازدید : 195 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

Firefox Browser مرورگر وب سریع، استفاده آسان و سفارشی، با امنیت و ویژگی های حفظ حریم خصوصی و ایمن برای کاربری موبایل می باشد. نسخه اندرویدی فایرفاکس بسیاری از امکانات نسخه ویندوزی آن را داراست. هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را از بارگیری.کام، بارگیری نمایید...

 

varzeshiran بازدید : 128 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (1)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید.

رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است.

برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio : – رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite – دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده – ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده – رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده – قابلیت ویرایش فایل های ایمیج – تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی – دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل – رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی – ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک – دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو – رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری – ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

varzeshiran بازدید : 128 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

IsoBuster نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند برای کپی کردن اطلاعات درون لوح های فشرده CD , DVD , Blu-ray خش دار و آسیب دیده می باشد و در واقع نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی لوح های فشرده آسیب دیده می باشد. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های از بین رفتن از روی هارد دیسک و انواع دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات را دارا می باشد. پشتیبانی از انواع فرمت های CD, DVD and Blu-Ray (BD & HD DVD) باعث می شود نرم افزار هیچگونه محدودیتی در یافتن و کپی گرفتن از اطلاعاتتان پیش رو شما قرار ندهد.

این نرم افزار با رفع خطاهای رایج در هنگام کپی گرفتن از لوح های فشرده آسیب دیده با امتحان کردن مکانیسم های مختلف سعی میکند بیشترین اطلاعات ممکن را از روی دیسک برای شما فراهم آورد. همانطور که گفته شد نرم افزار در نسخه جدید توانایی بازیابی اطلاعات را از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل را نیز دارا می باشد و از این نظر نیز کامل شده است. در انتها بایستی گفت باتوجه به اینکه IsoBuster از الگوریتم های خاصی برای کپی اطلاعات آسیب دیده از روی لوح های فشرده استفاده میکند ، میتواند به عنوان نرم افزاری جهت کپی گرفتن اطلاعات از روی لوح های فشرده قفل دار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

varzeshiran بازدید : 182 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

PDFCool Studio نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت،ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف می باشد. در ابتدا این نرم افزار میتواند انواع فایل ها نظیر Word, Doc, Html, PPT, RTF, JPEG2000 و EXCEL و هر فایل قابل پرینت دیگری را به فرمت پی دی اف تبدیل کند و در طرف مقابل قابلیت تبدیل اسناد پی دی اف به فایل های قابل ویرایش word و excel نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار حرفه ای همچنین میتواند فایل های پی دی اف را به سادگی همچون یک فایل متنی ویرایش کند و متن ها را تغییر دهد و حذف و اضافه نماید. قابلیت هایی نظیر حذف صفحات دلخواه و اضافه کردن صفحات و جدا کردن صفحات و تبدیل چند صفحه به یک فایل نیز میسر می باشد. قابلیت های امنیتی نظیر پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف نیز توسط PDFCool Studio نیز امکان پذیر می باشد.

varzeshiran بازدید : 127 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند.

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

varzeshiran بازدید : 126 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید...


varzeshiran بازدید : 225 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

درباره ما
دانلود بازی،دانلود نرم افزار،دانلود کتاب،دانلود رایگان،دانلود برنامه موبایل،دانلود با لینکمستقیم،معماریها،دانلود آسان،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 16,292
  • بازدید کلی : 849,971
  • کدهای اختصاصی