loading...
دانلود
راهنمای دانلود

راهنمای دانلود: جهت دانلود آدرس لینک مورد نظر را copy و در آدرس مرورگر خود paste نمایید.

varzeshiran بازدید : 809 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (5)
سید جواد بدیع زاده یکی از بهترین خوانندگان، موسیقیدان و نواساز ایرانی بود. بدیع زاده در دوران کودکی با فن آواز موذنی و روضه‌خوانی و تعزیه آشنا شد و فراگیری گوشه‌ها و ردیف‌های موسیقی دستگاهی ایران پرداخت. بدیع‌زاده علاوه بر خوانندگی در امر آهنگسازی نیز شهرت دارد. در سال ۱۳۰۴ که کمپانی انگلیسی صفحه‌پرکنی هیز مسترزویس به قصد تهیه و ضبط صفحه از نواخته‌ها و خوانده‌ های هنرمندان ایرانی نماینده خود را به ایران اعزام کرد و شعبهٔ خود را در تهران گشود، بدیع‌زاده به عنوان نخستین خواننده مرد، با معرفی و توصیه عبدالحسین خان شهنازی، انتخاب شد و اولین صفحه او با عنوان «جلوه گل» روانه بازار شد که شامل دو قطعه آواز و سه تصنیف از ساخته‌های خودش بود....
varzeshiran بازدید : 522 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

سینا سرلک یکی از خوانندگان سرشناس کشورمان می باشد که مدتی خوانندهٔ ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود. علاوه بر آن زمانی که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت داشت؛ با این ارکستر همکاری می‌کرد. وی همچنین در ارکستر پایور نیز فعالیت داشت.
وی موسیقی را از دوران کودکی زیر نظر پدر و با ملودی‌های محلی بختیاری آغاز کرد. ۷ سال بیشتر نداشت که در سریال تلویزیونی شاخه طوبی که از شبکه یک سیما پخش می‌شد، ترانه‌ای محلی خواند. پس از آن به صورت جدی به موسیقی پرداخت.

این مجموعه آهنگ ها جمع آوری شده از سطح اینـترنت است و به منظور آشنایی بیشتر کاربران با آثار این خواننده گرامی بر روی سایت قرار گرفته است چنانچه حق نشر فایلی برای شرکت خاصی است و تقاضای حذف آن را دارد ما را مطلع سازد تا از روی سایت حذف گردد.

 

 

 

varzeshiran بازدید : 1021 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)
ایرج مهدیان میان خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد؛ او پس از گرفتن دیپلم دبیرستان به تهران آمد و کار هنری را از سال ۱۳۴۶ به صورت حرفه‌ای در کانال تلویزیونی ایران به صورت پخش زنده آغاز کرد. و تا سال ۵۷ کار هنری را ادامه داد که نتیجه این سال‌ها ۱۲۰ ترانه می‌باشد. در مجموعه حاضر آهنگ های منتخب این هنرمند گردآوری شده است....
varzeshiran بازدید : 741 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا و خاطره انگیزه “ دلقک ” از محمد اصفهانی، آلبوم نون و دلقک

 

 جهت دانلود آهنگ دلقک از آلبوم نون و دلقک دکتر محمد اصفهانی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 


varzeshiran بازدید : 319 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver نرم افزار حرفه ای طراحی وب به همراه رابط کاربری تصویری و کاملا خلاقانه می باشد . استفاده از صفحه بندی شبکه ای روان برای سازگاری و صفحه بندی سایت با انواع پلتفورم ها از نمونه فواید نسخه جدید این نرم افزار است. بازبینی طرح ها توسط پیش نمایش چند صفحه ای قبل از انتشار مطالب در وب از امکانات مفید Adobe Dreamweaver می باشد.
امکانات جدید نرم افزار Adobe Dreamweaver :
- صفحه بندی شبکه ای روان : ساخت طرح های وبسایت سازگار با انواع مرورگرها و پلتفورم ها با استفاده از سیستم صفحه بندی شبکه ای روان بر پایه CSS3 .


- کارآیی بهتر FTP : با استفاده از ابزار جا به جایی فایل های FTP موجود در این نسخه از نرم افزار که بهینه سازی شده است، می توانید در آپلود فایل های حجیم به مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنید. بدین ترتیب آپلود فایل های سایت با سرعت زیادتری نسبت به سابق انجام خواهد شد.
- یکپارچگی با Adobe Business Catalyst : استفاده از پنل یکپارچه نرم افزار Adobe Business Catalyst درون Dreamweaver برای اتصال و ویرایش سایتی که توسط Adobe Business Catalyst ساخته اید ممکن است (Adobe Business Catalyst به صورت مجزا موجود است).
- پشتیبانی بهتر از jQuery Mobile : با استفاده از این قابلیت به روز شده می توانید نرم افزارهای موبایل را برای پلتفورم های iOS و اندروید طراحی کنید.


- پشتیبانی بهتر از PhoneGap : پشتیبانی بهتر از Adobe PhoneGap ، ساخت بسته های نرم افزاری برای اندروید و iOS را ساده تر می کند.
- افکت های CSS3 : با استفاده از کنترل های بهتر روی طراحی وبسایت و روی تمامی عناصر آن می توانید افکت های زیبایی خلق کنید.
- نمایش زنده توسعه یافته : تست صفحات قبل از انتشار سایت روی وب با استفاده از این قابلیت امکان پذیر است.
- پنل پیش نمایش چند صفحه ای به روز شده : بررسی نمایش پروژه های ساخته شده برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر با استفاده از این پنل ممکن است....

 

 

varzeshiran بازدید : 208 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

Zortam Mp3 Media Studio Pro نرم افزاری کامل و All in One برای ویرایش و دسته بندی فایل های موزیک به حساب می آید. شما می توانید با کمک این نرم افزار تگ های ID3 را ویرایش کنید و فایل های آن را دسته بندی کرده و به حالت Music Library در بیاورید. شما همچنین قادر خواهید بود تگ های ID3v1 و ID3v2.4 را ویرایش کنید و به صورت دسته جمعی آنها را عوض کنید. امکان CD Ripper یکی دیگر از امکانات بی نظیر این نرم افزار هست که میتوانید به کمک آن سی دی های موزیک مورد علاقه خود را به شکلی زیبا ریپ کنید و حتی تصاویر آلبوم و متن آهنگ را نیز در آن وارد کنید. از امکانات دیگر آن Mp3 Normalizer است که موزیک شما را برای داشتن صدایی بهتر ویرایش میکند. قابلیت جستجو برای موزیک ها ، متن ها و کاور ها از امکانات جدید این نرم افزار به حساب می آید. تبدیل فرمت های Mp3 به Wave و عکس آن از امکانات دیگر این نرم افزار است. قابلیت هایی مانند : مدیریت Playlist ها ، جستجو برای موزیک های تکراری ، قابلیت جدا کردن صدای خواننده از موزیک و پرینت lyrics های HTML از دیگر ویژگی های متمایز کننده آن به حساب می آید.

امکانات نرم افزار Zortam Mp3 Media Studio Pro :
- جدید! امکان مدیریت لیست اجرا.
- جدید! پشتیبانی از فایل های تصویری Png,Bmp,Gif.
- جدید! ریپ سی دی های صوتی بصورت خودکار.
- جدید! امکان خروجی گرفتن تگ ها در قالب Excel یا HTML.
- قابلیت تگ گذاری اتوماتیک روی فایل های موزیک شما.
- دارای پلیر قدرتمند با پشتیبانی از متن موزیک و کاور آن.
- ویرایش موزیک ها در Library شما با ظاهری بسیار ساده.
- قابلیت ویرایش تگ های ID3v1 و ID3v2.4.
- قابلیت Normalize کردن موزیک شما.
- دارای CD Ripper قدرتمند به همراه ذخیره کاور و متن آهنگ.
- پرینت HTML Lyrics و بسیاری امکانات دیگر.
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز ۸٫
و…

 

 

 

varzeshiran بازدید : 252 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV و… را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، PSP، PS3 و… تبدیل کنید.با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت
فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین
آنها نباشید.

امکانات نرم افزار GiliSoft Video Editor :
- جدید! امکان اضافه کردن موزیک به ویدیو : با استفاده از این قابلیت شما قادر به اضافه کردن موزیک متن به در هر بخش ویدیو کلیپ خواهید بود.
- تبدیل فرمت های صوتی و ویدیو به یکدیگر: این نرم افزار از فرمت های صوتی و ویدیویی فراوانی مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4،MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC پشتیبانی می کند.
- انتخاب فرمت برای ترکیب و چسباندن ویدئوها: شما می توانید فایل های ویدئویی در فرمت های مختلف را به یکدیگر بچسبانید و آن ها را در فرمت های مختلف نیز ذخیره کنید.
- تنظیمات برای چسباندن ویدئوها: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیمات نسبت فریم ، Bitrate و رزولوشن ویدئو را داده تا به بهترین نتیجه دلخواه خود برسید.
- تقسیم دستی یا خودکار ویدئو: شما می تواند با کشیدن لغزده روی نقطه خاصی از ویدئو ، آن را برش دهید و یا با تعیین زمان ، سایز و یا میانگین خاصی ، این پردازش را به صورت خودکار در اختیار داشته باشید.
- ذخیره کلیپ ها در فرمت های مختلف: شما می توانید فرمت مورد نظر خود را در لیست نرم افزار مشاهده و کلیپ خود را در فرمت دلخواه ذخیره کنید.
- پارامترهای مختلف: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانند نسبت فریم ، Bitrate یا رزولوشن را می دهد.
- پشتیبانی از پیش نمایش: با مشاهده پیش نمایش ویدئوی منبع و ویدئوی خروجی می توانید تنظیمات دلخواه را روی آن اعمال کنید.
- اجرا در پس زمینه: این نرم افزار می تواند عملیات مختلف برش ، چسباندن و تقسیم ویدئو را در پس زمینه ویندوز و با کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم اجرا کند.
- سازگار با سخت افزارها: پشتیبانی از پردازنده های Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ ۶۴X2 Dual-Core سرعت کارآیی نرم افزار را افزایش می دهد.
- سازگاری با سیستم عامل های XP/2003/Vista/7/8.
و…

 

 

varzeshiran بازدید : 309 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه Puffin Web Browser Free بر خلاف سایر مرورگرهای وب مخصوص گوشی که صفحات وب را برای نمایش در گوشی های موبایل کم حجم می کنند، این نرم افزار صفحات وب را همان طور که هستند نمایش می دهد و تغییری روی آنها اعمال نمی کند. امکان باز کردن چندین Tab و سوئیچ راحت بین آنها، مدیریت سایت های مورد علاقه، مسدود کردن پاپ آپ ها، نمایش دکمه های زوم و افکت های حرکتی از جمله امکانات و ویژگی های این نرم افزار هستند. نرم افزار قابلیت اجرای فایل های فلش را هم دارد...


varzeshiran بازدید : 131 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

نام:بالتازار و بلموندا

نویسنده:ژوزه ساراماگو

مترجم:مصطفی اسلامیه

صفحات:375

حجم:4.8مگابایت

توضیحات:ژوزه ساراماگو   نویسندهٔ پرتغالی (زادهٔ ۱۶ نوامبر ۱۹۲۲ و درگذشته ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰) برندهٔ جایزهٔ نوبل ادبیات در سال ۱۹۹۸ میلادی است.او گرچه از سال ۱۹۶۹ به حزب کمونیست پرتغال پیوست و همچنان به آرمان‌های آن وفادار بوده‌است اما هیچگاه ادبیات را به خدمت ایدئولوژی در نیاورده‌است

برای“دانلود رمان بالتازار و بلموندا”به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

varzeshiran بازدید : 175 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

Google Chrome 36.0.1985.143 مروگر گوگل کروم علاوه بر بازکردن با دقت صفحات وب و داشتن تمامي امکانات سرعت بالايي نيزدارد .مروگر سبک و پر سرعت کروم از چهارچوب ديگر مروگر ها استفاده کرده است.سازندگان کروم مدعي شده اند که اين مرورگر از تمامي مروگرهاي فعلي پر سرعت تر و ايمن تر مي باشد.پس از گذراندن نسخه هاي ازمايشي کروم نشان داد که واقعا در محيط هاي نا امن ، امينت بالايي دارد و به راحتي مي توان به اين مروگر تکيه کرد.از دیگر ویژگی ها این مرورگر میتوان به تونایی بازکردن تب های متعدد و همچنین ترجمه سایت های به زبان دلخواه و بازکردن سایت ها با سرعت بالااشاره کرد.براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

 

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- قابلیت بازکردن تب های متعدد
- قابلیت ترجمه سایت ها
- قابلیت استفاده از پلاگین
- بازکردن سایت ها با سرعت بالا
- امنیت بالا

- زیبایی در طراحی

- سرعت و کیفیت بالا در اجرای HTML 5

- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان

- بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات

- بروز رسانی امنیتی انجام شده در نسخه جدید گوگل کروم

- امکان انتقال زبانه باز در بین دستگاه‌های شما

- بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات

 

varzeshiran بازدید : 373 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

بازی Counter Strike کانتر استرایک نسخه اندروید به تازگی منتشر شده که یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را امروز بارگیری.کام در اختیارتان قرار می دهد. این بازی در سراسر جهان محبوبیت دارد و یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایل است، بازی کانتر استرایک در دو تیم تقسیم می شود تیم پلیس و تیم تروریست، شما اگر بخواهید تیم تروریست را انتخاب کنید باید بمبی را که در دست تیم شما قرار دارد را در جای مشخص شده ای قرار دهید و به مدت ۶۰ ثانیه از خنثی کردن آن بمب با نیروهای پلیس مقابله کنید و اگر هم بخواهید تیم پلیس را انتخاب کنید کاملا بر عکس نیروهای تروریست باید از منطقه محافظت کرده و نیروهای ترورسیت را شکست و بمب را از دست آنها در بیاورید در غیر این صورت آن منطقه منفجر شده و شما شکست می خورید، این بازی به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از این بازی لذت ببرید...

بازی کانتر استرایک برای اندروید - Counter Strike 1.6

 


varzeshiran بازدید : 218 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (1)

Smart Keyboard یک کیبورد سریع و مالتی تاچ است که قابلیت اضافه کردن ده ها زبان و پوسته را دارد. این نرم افزار که یکی از بهترین نرم افزارهای کیبورد برای اندروید به شمار می رود، قابلیت تایپ صوتی، حالت T9 و فشرده، دیکشنری، تشخیص کلمات و بسیاری امکانات دیگر برای تایپ سریع تر و بهتر را دارد. زبان فارسی نیز به خوبی توسط این اپلیگیشن پشتیبانی می شود و حتی برای گوشی هایی که به طور پیش فرض از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند بسیار مناسب است...

varzeshiran بازدید : 174 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید شما نیز تا به حال نام Nimbuzz را شنیده باشید،مسنجری که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر یکی از موفق ترین برنامه های ارتباطی به شمار میرود.
این مسنجر که تا کنون برای همه ی پلتفرم های موبایل عرضه شده است یکی از کم هزینه ترین مسنجر ها نیز به شما میرود که میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های ارتباط شما با دوستان و آشنایان تان شود.

دانلود مسنجر رایگان نیمباز Nimbuzz Messenger

برخی از امکانات مسنجر Nimbuzz:
-داشتن صد ها چتروم ایرانی و خارجی برای چت با سایر مردم جهان
-امکان ارسال و دریافت انواع فایل نظیر عکس،فیلم،موسیقی و… در چت با دوستان
-امکان برقراری تماس کاملا رایگان با دوستان
-سرعت بسیار بالا
-هزینه های کم
-قابلیت شناسایی خودکار آشنایان شما که از نیمباز استفاده میکنند
-امکان اضافه کردن حساب های Gmail,Yahoo messenger,Live,Facebook و…
-امکان جستجوی هوشمند در میان کاربران نیمباز جهت یافتن آشنایان
و…

varzeshiran بازدید : 234 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

jetAudio Plus یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پخش فایل های چند رسانه ای در موبایل می باشد که برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید ساخته شده است. این برنامه ی پخش کننده توانسته است بالاترین رتبه ها و رکوردهای دانلود رادر میان نرم افزار های صوتی و تصویری بدست آورد و به عنوان یک پلیر کامل شناخته شود .
با این پلیر می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را با کیفیت بالا پخش کنید و از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند که دانلود آن را به شما پیشنهاد می کنیم ...

نرم افزار پخش قدرتمند jetAudio Music Player Plus 3.9.2 برای اندروید
varzeshiran بازدید : 174 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید گوشی و تبلت‌های اندرویدی هم مانند لپتاپ و کامپیوتر خانگی نیاز به محافظت در برابر ویروس‌ها و برنامه‌های مخرب دارند. شرکت‌های مختلفی برای سیستم عامل اندروید آنتی‌ویروس تولید کرده‌اند.

تعداد زیادی از این نرم‌افزارها نیازمند شماره سریال و کد فعال‌سازی هستند؛ اما نرم‌افزاری که امروز برای بارگیری آماده کرده‌ایم علاوه بر قدرت بالا و کارایی کم‌نظیر کاملا رایگان است. CM Security & Find My Phone امکانات فوق‌العاده‌ای را برای محافظت از دیوایس اندرویدی در اختیارتان قرار می‌دهد و در کنار این قابلیت‌ها حجم کمی از رم را اشغال می‌کند.

همانطور که از نام آن پیداست، CM Security & Find My Phone می‌تواند علاوه بر محافظت دستگاه شما در برابر برنامه‌های مخرب، در صورت سرقت یا گم شدن دستگاهتان آن را برایتان پیدا کند! برای دانلود این نرم‌افزار فوق‌العاده با لینک مستقیم و آگاهی از دیگر ویژگی‌های آن به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

varzeshiran بازدید : 306 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

گوگل پلی سرویس یا Google Play Services یکی از نرم‌افزارهای بسیار ضروری سیستم‌عامل اندروید است که برای اجرای صحیح بسیاری از بازی‌ها، نرم‌افزارها و همچنین همگام‌سازی بخش‌های مختلف حساب گوگل همواره به جدیدترین نسخه آن نیاز دارید. همچنین از طریق Google Play Services امکان دسترسی به تنطیمات حساب گوگل خود نیز دسترسی خواهید داشت. برای بارگیری آخرین نسخه این نرم‌افزار ضروری با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید...

varzeshiran بازدید : 168 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

برای کسانی که عاشق این ساز صفحه کلید دار مشهور هستند سایت معماریها نرم افزار پیانو ای تهیه دیده که کامپیوتر شما را مانند یک پیانو حرفه ای شبیه سازی خواهد کرد. پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کاملترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخت اما شما می توانید یک مدل حرفه ای چند رسانه ای را با دانلود پیانو و نصب این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.


نرم افزار Piano FX Studio یک پیانو قدرتمند و ترکیبی از موزیک کیبورد برای کامپیوتر های شخصی است. شما به راحتی می توانید یک موزیک زنده را اجرا و ضبط کنید و این عمل را تنها با کیبورد کامپیوتر یا موس خود انجام دهید بدون اینکه نیاز به یک پیانو سنتی داشته باشید. رابط کاربری صفحه کلید پیانو به صورتی طراحی شده که کاملا شبیه و هم خصیصه با یک پیانو حرفه ای سنتی است. خروجی صدا با تولید کیفیت بالا، ۱۲۸ مدل موسیقی واقع گرایانه و آلات مختلف موسیقی، چهار نوت پلی فونیک چند آوایی صدا، ماشین تبل زنی، نمونه ملودی های چندگانه و ضبط آهنگ پیانو ساخته شده و ذخیره آن در قالب فایل از مهمترین کارایی های این نرم افزار قدرتمند است. این نرم افزار در تمام سیستم عامل ها اجرا شده و به صورتی طراحی شده که قابل انعطاف و کار با آن ساده است...

ویژگی نرم افزار شبیه ساز پیانو در کامپیوتر:
پیانو واقعی ۶۴ کلید پیانو و کیبورد ترکیبی
خروجی نت پیانو های ۸ گانه موسیقی piano notes
خصیصه کامل کیفیت خروجی صدا
۱۲۸ نوع موسیقی و آلات طبل و دنبک
قابلیت تغییر زیر و بمی صدا و تنظیم صدا
نمونه موسیقی پیانو و ملودی های آماده
۱۰ ماشین طبل جاسازی شده
ضبط و ذخیره موزیک با فرمت فایل WAV و MIDI
قابل اجرا در تمام سیستم عامل ها با هر کارت صدای استاندارد..

varzeshiran بازدید : 289 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

Best Android Pack 2014 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است ...

 

 

- آموزش استفاده از برنامه ها و بازی ها :

مرحله اول : فایل های با پسوند APK را در مموری کارت خود کپی نمایید .

مرحله دوم : به تنظیمات گوشی > applications بروید و تیک گزینه allow installation from unknown sources را بزنید.

مرحله سوم : از طریق فایل منیجر به SD کار خود بروید و برنامه و بازی ها را نصب نمایید (برای نصب بعضی از برنامه ها و بازی ها گوشی شما می بایست روت شده باشد)

مرحله چهارم : برای دیتا بازی ها آن ها را در پوشه "Sdcard/Android/Obb/" و یا "sdcard/android/Data/" کپی نمایید...

 

 


varzeshiran بازدید : 203 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از معرفی چندین نرم افزار آفیس برای اندروید ، این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند Polaris Office را برای شما کاربران داریم که یکی از قدرتمندترین برنامه های ارائه شده برای مشاهده و ویرایش اسناد آفیس است .ویرایش کلیه ی اسناد مایکروسافت ، ۳۷ افکت برای اسلاید ، وارد کردن تصویر به فایل های آفیس ، ۲۴ قالب ۲ بعدی و ۳ بعدی از ویژگی های این برنامه است . این برنامه با عرضه رابط کاربری بسیار شیک توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید...


varzeshiran بازدید : 183 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

Perfectly Clear نرم افزاری برای ویرایش ، بهبود و تصحیح خودکار تصاویر بروی سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار می تواند به طور حیرت انگیزی عکس های شما را بهبود بخشد . بسیاری از عکس های شما در بعضی قسمت ها تاریک اند ولی این نرم افزار می تواند آن ها را تغییر دهد . این نرم افزار قادر خواهید بود که با قابلیت هایی همچون تشخیص چهره عکس هایی حرفه ای را بگیرید. این نرم افزار دوربین موبایل شما را متحول خواهد کرد و آن را به صورت یک دوربین های دیجیتال حرفه ای تبدیل می کند.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید...


varzeshiran بازدید : 627 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۳ – ویژه برنامه عید فطر

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: ۴۸ دقیقه

حجم: ۲۱۶ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت عید فطر، به عنوان نوزدهمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۳ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، موضوعاتی پیرامون اعترافات عروسک های دوست داشتنی این مجموعه قرار داده شده است و …

 

varzeshiran بازدید : 147 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

در این لحظه مجموعه ای بی نظیر ازاکشن ها را با موضوع  اکشن های حرفه ای گرافیک رایور   از وی سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده ایم. اکشن یا همان Action یکی از بخشهای مهم و پرکاربرد در نرم افزار فتوشاپ می باشد که در قسمت راست، پایین صحنه(در حالت عادی) قرار دارد و می تواند سهولت و سرعت در انجام کارهای تکراری را دو چندان نماید. همچنین این بخش را می توان از مسیر Menu-> Windows-> History نمایش داد و یا حذف کرد.

کارایی این ابزار در تمامی نسخه های فتوشاپ یکسان بوده و فقط دو گزینه جدید در نسخه های ۷ به بعد بوجود آمده که در بخش مربوطه توضیحاتی راجع به این دو گزینه خواهم داد. اکش(Action) از یک یا چند سری عملیاتی تشکیل شده است که توسط کاربر(طراح) فتوشاپ قبل از شروع انجام عملیات(طراحی) ضبط و پس از پایان انجام عملیات(طراحی) متوقف می شود و می تواند در دفعات بعدی برای انجام همان عملیات(طراحی) مورد استفاده قرار گیرد. در واقع اکشن(Action) ها به دستور شما تمامی کارهایتان را ضبط می کنند دوباره به دستور شما آنها را پخش می کنند...

 

varzeshiran بازدید : 249 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

نام رمان: جنگل
نویسنده: آپتن سینکلر
مترجم: مینا سرابی
تعداد صفحات: 331
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسیتوضیحات:
تاریخی که هنوز در انتظار فرارسیدن آن هستیم. کالیفرنیا نیز همچون سایر ایالات آمریکا در آنزمان با بحران بزرگ دست و پنجه نرم می کرد.آپتون سینکلر پیشنهاد می کرد که دولت کارخانجات بسته شده را از مالکانشان اجاره و سپس به کارگران واگذار کند تا آنها به جای بیکاری دست به تولید زنند . چنانچه دولت به پول احتیاج دارد ، میتوان به استودیوهای بزرگ مالیات بست . مترو گلدن مایر و وارنر تهدید کردند تا در صورت انتخاب سینکلر استودیوهایشان را به فلوریدا انتقال دهند . هیچکدام از مطبوعات رسمی از سینکلر حمایت نکرد و بیش از ٧٠٠ نشریه علنا با او به مخالفت برخاستند . او از لحاظ ظاهری هم شباهتی به آرنولد شواردزنگر نداشت . لوس آنجلس تایمز او را با تمسخر ” مردی با حالتهای زنانه و لبخند موذی ” می خواند .
برای دانلود رایگان رمان “جنگل” از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 

varzeshiran بازدید : 304 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 بدون شک یکی از بهترین مرورگر های وب که تا به حال به بازار آماده است فایرفاکس می باشد این مرورگر بسیار پر قدرت توانسته در طی چند سال اخیر جای خود را در بین جمیعیت انبوه اینترنتی باز کند و به عنوان یکی از قدرتمند ترین مرورگر ها در اینترنت شناخته شود فایرفاکس، مرورگی کم حجم، با سرعت بالا جهت نمایش صفحات وب و قابلیتهای فراوان است که از جمله آنها می توان به امکان مشاهده صفحات وب به صورت Tab اشاره داشت امیدواریم از این مرورگر کم حجم و قدرتمند لذت برده باشید .

 

ویژیگی های این نرم افزار قدرتمند :

جستجوی آنی صفحات

امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو

امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع

محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب

کنترل بهتر پلاگین های مرورگر

امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما

شناسایی سایتهای جعلی

امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی

دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل

دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس،ویستا

ملتی تب بودن برای ایجاد خودکار پنجره جدید

و ….

 


varzeshiran بازدید : 152 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)
با درخواست کاربران عزيز در جهت قرار دادن عکس هاي مختلف و متفاوت ، تصميم گرفتيم در اين زمينه فعاليت خود رو بيشتر کنيم ، اميد است اين مجموعه ها مورد پسند شما واقع شود.در اين پست براي شما عزيزان مجموعه تصاوير فوق العاده زيبا از دکوراسيون داخلي  را آماده کرده ايم.اين تصاوير از کيفيت بالاي برخوردار بوده و اين تصاوير در سايز 1200*1920 پيکسل تهيه شده است.اين مجموعه تصاوير زيبا و با کيفيت که شامل 20 عکس ميباشد را در يک فايل فشرده شده در اختيار شما قرار داده ايم.با دانلود اين تصاوير و استفاده به عنوان تصوير زمينه دسکتاپ خود نهايت لذت را ببريد ، همچنين طراحان خوش ذوق ميتوانيد از اين تصاوير در طراحي هاي خود استفاده کنند.منتظر مجموعه هاي بعدي تحت همين عنوان باشيد.
براي دانلود اين مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنيد …
varzeshiran بازدید : 228 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

RadioGet Ultimate 4.5.3 نرم افزاری است که با کمک آن می توانید علاوه بر دریافت تمام شبکه های رادیویی سراسر جهان به ضبط موسیقی نیز بپردازید. به محظ بارگزاری برنامه پس از نصب، لیستی از شبکه های رادیویی موجود در سمت راست صفحه به نمایش درمی آید که در آن می توانید تنظیمات اتصال، نام و ترافیک داده ی هر شبکه را تنظیم نمایید. بنابراین می توانید لیست شبکه های مورد علاقه ی خود را بسازید، شبکه و ایستگاه های دیگر را اضافه کنید و از فانکشن جستجو و ضبط موسیقی بهره ببرید. به علاوه می توانید فولدر موارد ضبط شده را باز و همچنین RadioGet را برای ضبط اتوماتیک موسیقی هنگام پخش برنامه ی رادیویی تنظیم کنید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به  عدم کاهش کیفیت هنگام ضبط خودکار، ضبط موسیقی با نام هنرمند، امکان یافتن شبکه ی رادیویی بر اساس ژانر و … اشاره کرد...

varzeshiran بازدید : 140 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

 نام نویسنده: فریدون تندنویس

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 165
حجم فایل: 2.57 مگابایت

کتاب آموزش شنا یکی از کتاب های برتر آموزش شنا به زبان فارسی است برای کسانی که شنا بلد نیستند.این کتاب برای آن دسته افراد خوب است.شنا یک فعالیت جسمی است که همۀ افراد در هر سنی، آن را به طور وسیع انجام می‌دهند، این ورزش کامل، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد.

varzeshiran بازدید : 196 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

نام: Gladiators of Rome 2012

سال تولید: 2013

مدت زمان: 93 دقیقه

حجم: 630 مگابایت

ژانر: کمدی. ماجراجویی. انیمیشن

زبان: انگلیسی

خلاصه داستان: پس از انفجار اتشفشانی گلادیاتور دست و پا چلفتی پدر و مار خود ا از دست میدهد و به عنوان پس خوندگی ژنرال  کرون بزرگ میشودو تحت اموزش گلادیاتوری میرود اما اون علاقه ایی به یادگیری فنون نظامی ندارد و به همین ترتیب او یک دست و پا چلفتی میشود

جهت دانلود این انیمیشن زیبا به ادامه مطلب بروید …

 


varzeshiran بازدید : 161 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

آنتی ویروس جدید و قدرتمند NetQin نیز برای گوشیهای آندروید منتشر شده است تا کاربران این سیستم عامل امنیت را حس کنند.قابل ذکر است که نسخه مخصوص گوشی های سیمبین قبلا در سایت منتشر شده و این نسخه مربوط به گوشیهای آندروید میباشد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت کنید...

 

varzeshiran بازدید : 1127 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

در این ساعت مجموعه ایی کمیاب و بی نظیر از ترانه های خیلی قدیمی ( زیر خاکی ) ایرانی را جهت دانلود آماده کرده ایم . مطمئنا علاقه مندان به ترانه های قدیمی مخصوصا بزرگسالان از این ترانه ها لذت خواهند برد که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شود ....

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود بازی،دانلود نرم افزار،دانلود کتاب،دانلود رایگان،دانلود برنامه موبایل،دانلود با لینکمستقیم،معماریها،دانلود آسان،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 656
  • بازدید سال : 16,295
  • بازدید کلی : 849,974
  • کدهای اختصاصی