loading...
دانلود
راهنمای دانلود

راهنمای دانلود: جهت دانلود آدرس لینک مورد نظر را copy و در آدرس مرورگر خود paste نمایید.

varzeshiran بازدید : 2791 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خواننده:   استاد محمدرضا شجریان
شاعر:     علی‌اکبر شیدا
آهنگساز:  علی‌اکبر شیدا
دستگاه:    آواز بیات‌اصفهان

متن ترانــه:    
ای مه من ، ای بت چین ، ای صنم      لاله رخ و ، زهره جبین ، ای صنم
     تا به تو دادم دل و دین ای صنم      بر همه‌کس گشته یقین ای صنم
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }2
                                    
   هرکه تو را ، دیده زخود ، دل برید      رفته زخود ، تا که رخت ، را بدید
 تیرغمت ، چون به دل ، من رسید      همچو بگفتم ، که همه‌کس شنید
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }2
                                    
   ای نفس ، قدس تو ، احیای من      چون تویی امروز مسیحای من
      حالت جمعی تو پریشان کنی      وای به حال دل شیدای من
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }

 

دانلود:

http://uploadboy.com/97xo1sj78md7.html

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود بازی،دانلود نرم افزار،دانلود کتاب،دانلود رایگان،دانلود برنامه موبایل،دانلود با لینکمستقیم،معماریها،دانلود آسان،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 639
  • بازدید سال : 16,278
  • بازدید کلی : 849,957
  • کدهای اختصاصی