loading...
دانلود
راهنمای دانلود

راهنمای دانلود: جهت دانلود آدرس لینک مورد نظر را copy و در آدرس مرورگر خود paste نمایید.

varzeshiran بازدید : 130 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

IsoBuster نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند برای کپی کردن اطلاعات درون لوح های فشرده CD , DVD , Blu-ray خش دار و آسیب دیده می باشد و در واقع نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی لوح های فشرده آسیب دیده می باشد. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های از بین رفتن از روی هارد دیسک و انواع دستگاه های ذخیره ساز اطلاعات را دارا می باشد. پشتیبانی از انواع فرمت های CD, DVD and Blu-Ray (BD & HD DVD) باعث می شود نرم افزار هیچگونه محدودیتی در یافتن و کپی گرفتن از اطلاعاتتان پیش رو شما قرار ندهد.

این نرم افزار با رفع خطاهای رایج در هنگام کپی گرفتن از لوح های فشرده آسیب دیده با امتحان کردن مکانیسم های مختلف سعی میکند بیشترین اطلاعات ممکن را از روی دیسک برای شما فراهم آورد. همانطور که گفته شد نرم افزار در نسخه جدید توانایی بازیابی اطلاعات را از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل را نیز دارا می باشد و از این نظر نیز کامل شده است. در انتها بایستی گفت باتوجه به اینکه IsoBuster از الگوریتم های خاصی برای کپی اطلاعات آسیب دیده از روی لوح های فشرده استفاده میکند ، میتواند به عنوان نرم افزاری جهت کپی گرفتن اطلاعات از روی لوح های فشرده قفل دار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

varzeshiran بازدید : 184 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

PDFCool Studio نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت،ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف می باشد. در ابتدا این نرم افزار میتواند انواع فایل ها نظیر Word, Doc, Html, PPT, RTF, JPEG2000 و EXCEL و هر فایل قابل پرینت دیگری را به فرمت پی دی اف تبدیل کند و در طرف مقابل قابلیت تبدیل اسناد پی دی اف به فایل های قابل ویرایش word و excel نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار حرفه ای همچنین میتواند فایل های پی دی اف را به سادگی همچون یک فایل متنی ویرایش کند و متن ها را تغییر دهد و حذف و اضافه نماید. قابلیت هایی نظیر حذف صفحات دلخواه و اضافه کردن صفحات و جدا کردن صفحات و تبدیل چند صفحه به یک فایل نیز میسر می باشد. قابلیت های امنیتی نظیر پسورد گذاشتن روی فایل های پی دی اف نیز توسط PDFCool Studio نیز امکان پذیر می باشد.

varzeshiran بازدید : 128 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

Infix Pro PDF Editor نرم افزاری کاملی در زمینه فایل های پی دی اف می باشد که ضمن توانایی عالی در ویرایش فایل های پی دی اف امکانات لازم جهت تبدیل فرمت دیگر فایل ها به فرمت pdf را نیز دارا می باشد. این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های pdf بی نظیر است. قدرت ویرایش Infix Pro PDF Editor همانند قدرت ویرایش نرم افزار word در زمینه فایل های متنی است به طوری که این نرم افزار میتواند فایل های pdf را مثل یک متن ویرایش کند. متن جدید به آن اضافه کند. محل عکس ها را تغییر دهد یا عکس جدیدی اضافه کند و حتی متن را اصلاح کند به طوری که با اضافه یا حذف یک قسمت ، دیگر بخش های یک نوشته به طور خودکار تنظیم شوند.

این نرم افزار میتواند فونت نوشته های فایل pdf را تغییر دهد ، سایز آنها را بزرگ یا کوچک کند و حتی رنگ آنها را نیز تعویض نماید. قابلیت بعدی نرم افزار توانایی تبدیل هر فایل قابل پرینتی به فرمت pdf است. این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی ، به راحتی هر فایل قابل پرینت شدنی را به فرمت pdf تبدیل میکند. مسلما با این قابلیت فایل های محبوب نرم افزار آفیس و عکس ها و… به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید ادغام چند فایل pdf به یک فایل یکتا و همچنین جدا کردن یک صفحه از یک فایل pdf را نیز انجام دهید.

 

varzeshiran بازدید : 135 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود داستان آبجی خانم اثر صادق هدایت با لینک مستقیم:

آبجی خانم عنوان و شخصیت اصلی یکی از از داستان های رئالیستی ( رئالیستی انتقادی)، صادق هدایت و قصه دختری است که به سبب زشت بودنش هرگز موفق نمی شود خواستگار پیدا کند و سرانجام دست به خودکشی می زند. آبجی خانم دختری است، بلند بالا و لاغر و گندمگون و با لب های کلفت و موهای مشکی و در کل زشت. بر عکس خواهر کوچک او. ماهرخ، دختری است با قدی کوتاه، سفید، بینی کوچک، چشمانی گیرا و خوشرو همین موضوع باعث می شود که برای ماهرخ به زودی خواستگار بیاید و آبجی خانم خجالت زده و افسرده مورد طعن و سرزنش مادر و اطرافیان خود قرار گیرد.

داستان در یک فضای بسته و فقیرانه که از نظر هدایت تمام بدبختی ها از آن سرچشمه می گیرد اتفاق می افتد: “ پدرخانواده بناست عباس نامزد ماهرخ، از طبقه پایین اجتماع است و جهیزیه ماهرخ که کلفتی یک خانواده را می کند یک سماور قدیمی است با یک چارقد و یک تنبان. ”
در این داستان هر حادثه با روندی طبیعی و منطقی به حادثه ای دیگر می پیوندد. هدایت در این داستان می کوشد تا با همزمان قراردادن جشن عروسی ماهرخ و خودکشی آبجی خانم عمق فاجعه را بیشتر نمایان سازد:“ از ته حیاط صدای تنبک ننه حسن می آمد که می خواند: ای یار مبارک بادا… یک احساس مخلوط از تنفر و حسادت به آبجی خانم دست داد. پرده را انداخت، رفت روی رختخواب که کنار دیوار گذاشته بود نشست. بدون اینکه چادر سیاه خودش را بازکند، دست ها را زیر چانه زده به زمین نگاه کرد… ”


و داستان بدین گونه به اوج و پایان خود می رسد: “ نصف شب بود همه به یاد شب عروسی خوابیده بودند و خواب های خوش می دیدند. ناگهان مثل اینکه کسی در آب دست و پا می زند صدای شلپ شلپ همه اهل خانه را سراسیمه از خواب بیدار کرد. اول به خیالشان گربه در حوض افتاده سر و پا برهنه چراغ را روشن کردند. هر جا گشتند چیزی ندیدند. وقتی که برگشتند بروند بخوابند، ننه حسن دید دمپایی آبجی خانم نزدیک دریچه آب انبار افتاده، چراغ را جلوتر بردند، دیدند نعش آبجی خانم آمده بود روی آب… ”

جهت دانلود به ادامه مطلب مرجعه کنید:

 

 

 

varzeshiran بازدید : 1642 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

حاجی آقا نام داستانی از صادق هدایت است. این داستان در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و محوریت آن بر شخصی به نام حاجی آقا، یکی از بازاریان تهران است. نحو بیان داستان از دیدگاه سوم شخص است.
این داستان با نگاهی بدبينانه - كه از خصوصيات هدايت بوده است- به پلشتی‌ها و نحوه سلوک و چگونگی رفتارهای قشر خاصی از جامعه آن زمان می‌پردازد...

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

 

 

 

varzeshiran بازدید : 709 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود  داستان کوتاه مرده خور اثر صادق هدایت
شما میتوانید جهت دانلود داستان کوتاه مرده خور  صادق هدایت به ادامه مطلب مراجعه و با لینک مستقیم آنرا دانلود نمایید.

 

دانلود داستان کوتاه مرده خور اثر صادق هدایت

 



varzeshiran بازدید : 218 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این کتاب داستان یک مرد درونگرا به نام مرسو را تعریف می‌کند که مرتکب قتلی می‌شود و در سلول زندان در انتظار اعدام خویش است. داستان در دههٔ ۳۰ در الجزایر رخ می‌دهد.

داستان به دو قسمت تقسیم می‌شود. در قسمت اول مرسو در مراسم تدفین مادرش شرکت می‌کند و در عین حال هیچ تأثر و احساس خاصی از خود نشان نمی‌دهد. داستان با ترسیم روزهای بعد از دید شخصیت اصلی داستان ادامه می‌یابد. مرسو به عنوان انسانی بدون هیچ اراده به پیشرفت در زندگی ترسیم می‌شود. او هیچ رابطهٔ احساسی بین خود و افراد دیگر برقرار نمی‌کند و در بی تفاوتی خود و پیامدهای حاصل از آن زندگی اش را سپری می‌کند. او از این که روزهایش را بدون تغییری در عادت‌های خود می‌گذراند خشنود است.

همسایهٔ مرسو که ریمون سنته نام دارد و متهم به فراهم آوردن شغل برای روسپیان است با او رفیق می‌شود. مرسو به سنته کمک می‌کند یک معشوقهٔ او را که سنته ادعا می‌کند دوست دختر قبلی او است به سمت خود بکشد. سنته به آن زن فشار می‌آورد و او را تحقیر می‌کند. مدتی بعد مرسو و سنته کنار ساحل به برادر آن زن(«مرد عرب») و دوستانش برمی خورند. اوضاع از کنترل خارج می‌شود و کار به کتک کاری می‌کشد. پس از آن مرسو بار دیگر «مرد عرب» را در ساحل می‌بیند و این بار کس دیگری جز آن‌ها در اطراف نیست. بدون دلیل مشخص مرسو به سمت مرد عرب تیراندازی می‌کند که در فاصلهٔ امنی از او از سایهٔ صخره‌ای در گرمای سوزنده لذت می‌برد.

در قسمت دوم کتاب محاکمهٔ مرسو آغاز می‌شود. در این جا شخصیت اول داستان برای اولین بار با تأثیری که بی اعتنایی و بی تفاوتی برخورد او بر دیگران می‌گذارد رو به رو می‌شود. اتهام راست بی خدا بودنش را بدون کلامی می‌پذیرد. او رفتار اندولانت (اصطلاح روانشناسی برای کسی که در مواقع قرار گرفتن در وضعیت‌های خاص از خود احساس متناسب نشان نمی‌دهد و بی اعتنا باقی می‌ماند- از درد تأثیر نمی‌پذیرد یا آن را حس نمی‌کند) خود را به عنوان قانون منطقی زندگی اش تفسیر می‌کند. او به اعدام محکوم می‌شود. آلبر کامو در این رمان آغازی برای فلسفهٔ پوچی خود که بعد به چاپ می‌رسد، فراهم می‌آورد.

دانلود در ادامه مطلب..

 

varzeshiran بازدید : 189 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نام کلیپ : People Are Awesome – Part 3

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۵ دقیقه

حجم: ۹۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : در سومین قسمت از این مجموعه حرکات فوق العاده زیبا و ورزشی را خواهیم دید که توصیه میشه این کلیپ رو به هیچ وجه از دست ندید …

 

varzeshiran بازدید : 230 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

نام کلیپ : Batistuta – Top Goals

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۶ دقیقه

حجم: ۱۴۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : گابریل عمر باتیستوتا (به اسپانیایی:Gabriel Omar Batistuta) بازیکن فوتبال در یکم فوریه سال ۱۹۶۹ میلادی در شهر رکونکویستا در کشور آرژانتین به دنیا آمد.وی یکی از گلزن ترین بازیکنان دوران خودش بود و در ۴۱۴ بازی در تیم‌های مختلف انجام داد ۳۱۱ گل به ثمر رسانده است.لقب او در زمان اوج شهرتش باتی‌گل به معنای باتیستوتای گل زن بود.همچنین وی ۷۸ بازی و ۵۶ گل ملی درکارنامه دارد. در این کلیپ تعدادی از بهترین و زیبا ترین گلهای این بازیکن آرژانتینی را میبینیم …

 

varzeshiran بازدید : 171 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Violett یک بازی زیبای فکری است که در آن شما در دنیایی پر از اسرار و پازل‌های متنوع قرار خواهید گرفت. Violett نام دختربچه‌ای است که به‌واسطه‌ی پدر و مادرش، وارد یک خانه‌ی متروکه در جایی نامشخص می‌شود تا  از دوستان خود و زندگی شهری فاصله بگیرد. اما این خانه‌ی قدیمی آغازی خواهد بود برای او تا وارد دنیایی از ماجراجویی‌ها بشود. بازی دارای محیط دوبعدی است و گرافیک جذابی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید....

 

 

 

 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
دانلود بازی،دانلود نرم افزار،دانلود کتاب،دانلود رایگان،دانلود برنامه موبایل،دانلود با لینکمستقیم،معماریها،دانلود آسان،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 16,716
  • بازدید کلی : 850,395
  • کدهای اختصاصی