loading...
دانلود
راهنمای دانلود

راهنمای دانلود: جهت دانلود آدرس لینک مورد نظر را copy و در آدرس مرورگر خود paste نمایید.

varzeshiran بازدید : 158 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

Google Chrome 34.0.1847.131 Final مروگر گوگل کروم علاوه بر بازکردن با دقت صفحات وب و داشتن تمامي امکانات سرعت بالايي نيزدارد .مروگر سبک و پر سرعت کروم از چهارچوب ديگر مروگر ها استفاده کرده است.سازندگان کروم مدعي شده اند که اين مرورگر از تمامي مروگرهاي فعلي پر سرعت تر و ايمن تر مي باشد.پس از گذراندن نسخه هاي ازمايشي کروم نشان داد که واقعا در محيط هاي نا امن ، امينت بالايي دارد و به راحتي مي توان به اين مروگر تکيه کرد.از دیگر ویژگی ها این مرورگر میتوان به تونایی بازکردن تب های متعدد و همچنین ترجمه سایت های به زبان دلخواه و بازکردن سایت ها با سرعت بالااشاره کرد.براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

varzeshiran بازدید : 537 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نام کتاب :  اختلالات یادگیری در ریاضی

نویسنده : رضا کثیرلو

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  16

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  167  Kb

توضیحات :به طور تخمین یک نفر از هر پنج نفر با مهارتهای محاسباتی ابتدایی مشکل دارد این درحالی است که یک نفر از هر 15 نفر مبتلا به محاسبه پریشی (dyscalculia) است که این امر موجب می شود حتی شمارش برای آنها غیر ممکن باشد.

به طور تخمین یک نفر از هر پنج نفر با مهارتهای محاسباتی ابتدایی مشکل دارد این درحالی است که یک نفر از هر 15 نفر مبتلا به محاسبه پریشی (dyscalculia) است که این امر موجب می شود
حتی شمارش برای آنها غیر ممکن باشد
برای“دانلود کتاب اختلالات یادگیری در ریاضی” به ادامه مطلب مراجعه کنید...
varzeshiran بازدید : 621 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود البوم سپیده دم

آلبوم کامل (( سپیده دم )) پوران شامل قطعات زیر میباشد:

 

اسب سپید:

 آتش نشانی:

 از من بگذر:

 دستی نگیرد دست من:
 
کیجا:

رقص لاله:

 سپیده دم:
شانه:

 یارم شو:

یکی یک دونه:

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

varzeshiran بازدید : 283 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود گلچین 100 موسیقی برتر بی کلام

Top 100 People Choise Insrtumental Musics

 

در ادامه انتشار بهترین های موسیقی بی کلام  در این مطلب نیز مجموعه دیگری را به شما معرفی میکنیم.

 

مجموعه Top 100 People Choise Insrtumental Musics شامل 100 قطعه آهنگ بی کلام است.

 

شاید بتوان آهنگ های این مجموعه را جزو موسیقی های عامه پسند به حساب آورد. چون انتخاب آنها بر اساس نظر مردم انجام شده است.

در این مجموعه آهنگ هایی از ملل مختلف قرار دارد. و در آنها از سازهای مختلف کلاسیک، مدرن، و محلی استفاده شده است.

در این مجموعه بی نظیر، انواع آهنگ برای سلیقه های مختلف وجود دارد. از موسیقی های بسیار ملایم و آرامش بخش گرفته تا آهنگ های محلی ملل مختلف با ریتم تند. بنابر این اگر شما هم از موسیقی بی کلام لذت میبرید، این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید...

 

 

varzeshiran بازدید : 197 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

برای ویندوز، نرم افزار های مدیریت دانلود زیادی تولید شده و توسط کاربران اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند. اما دانلود منیجر خوب برای موبایل کم است. یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود برای موبایل، نرم افزار Advanced Download Manager می باشد. این نرم افزار همانند سایر Download Manager ها، می تواند سرعت دانلود را افزایش دهد. همچنین می تواند چندید فایل را به صورت همزمان دانلود کند. اگر فایلی را با نرم افزار Advanced Download Manager دانلود کنید و وسط کار قطع شود، می توانید در اتصال بعدی ادامه ی آن را دانلود کنید. (امکان Resume)...

varzeshiran بازدید : 271 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود IDM نسخه کامل - Internet Download Manager 6.10

 

اگر چه خود مرورگر ها توانایی دانلود فایل را دارند، اما استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود (یا دانلود منیجر) مزیت های خاص خود را دارد.

 

مزیت هایی مثل امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان، افزایش سرعت دانلود، امکان ادامه دانلود در صورت قطع و وصل شدن اینترنت، دسته بندی فایل های دانلود شده، و بسیاری از مزایای دیگر فقط با استفاده از برنامه های مدیریت دانلود امکان پذیر هستند.

 

در این میان، نرم افزار IDM یا همان Internet Download Manager یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است. این نرم افزار علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شد، امکان دانلود ویدیو های اینترنتی از سایت های اشتراک فیلم را نیز فراهم می کند. (مثل یوتیوب، فیس بوک، آپارات و ...)

 

نرم افزار IDM از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی منوهای آن را فارسی کنید. افزونه های IDM برای اینترنت اسکپلورر و فایرفاکس، به همراه این نرم افزار نصب می شوند و امکان دانلود فایل های SWF و FLV و فیلم های آنلاین را برای کاربر امکان پذیر می سازند...

varzeshiran بازدید : 258 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود - Download Accelerator Plus 10

 

 

 

نرم افزار Download Accelerator Plus در بین اکثر کاربران به DAP معروف است. این نرم افزار، یکی از قدیمی ترین و بهترین برنامه های مدیریت دانلود است که میتواند علاوه بر سامان دادن به دانلود های شما، سرعت دانلود را نیز افزایش دهد. در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار DAP را برای شما آماده کرده ایم...

varzeshiran بازدید : 167 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دانلود IDM (اینترنت دانلود منیجر)

Internet Download Manager 6.15

 

 

 

نرم افزار IDM (اینترنت دانلود منیجر) بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین (مثل فیلم های یوتیوب و فیسبوک) اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید....

varzeshiran بازدید : 435 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند و پرسرعت و امن گوگل کروم یا همان Google Chrome مرورگری از شرکت گوگل میباشد که در آزمایشگاه کریمیوم ساخته شده و توسط گوگل توسعه یافته است. اولین نسخه از این مرورگر که بصورت رسمی انتشار یافت در تاریخ 2 سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایه کریمیوم عرضه شده است. این مرورگر از زبان های برنامه نویسی سی++، اسمبلی، پایتون و جاوا اسکریپت بهره میبرد و با آخرین تکنولوژی های تحت وب سازگار است. گوگل کروم ابتدا فقط برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده بود ولی هم اکنون در سیستم عامل های آندروید، لینوکس، Mac OS، اینتل، ویندوز قابل استفاده است. موتور و یا در واقع هسته این مرورگر وب کیت نام دارد. از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

گوگل کروم دارای رابط کاربری آسان و محیطی جذاب ودلنشین است که شما با کمک این مرورگر میتوانید نهایت لذت وبگردی را تجربه کنید. مرورگر گوگل کروم دارای ویژگی های بسیاری است که دارا بودن Task Manager و همچنین مرور امن و مخفی وب سایت ها بدون جاگذاشتن ردپایی از ویژگی های این نرم افزار است. گوگل کروم تنها رغیب اصلی برای بنیان موزیلا فایرفاکس است که قدرت کروم به عملکرد برنامه و سرعت پردازش آن به جاوا اسکریپت آن بستگی دارد. گوگل کروم بخوبی محصولات و خدمات کمپانی گوگل را پشتیبانی میکند که مدیریت کامل جیمیل، اکانت پیکاسا و ... جزئی از آنها هستند. دیگر نیازی نیست برای جستجوی عبارات بصورت رسمی وارد سایت گوگل شوید کافیست عبارت جستجو را در نوار آدرس تایپ کنید تا نتایج جستجو برای شما به نمایش دربیاید.

گوگل کروم بدون شک یک مرورگر امن، پرسرعت و با ثبات است. لازم به ذکر است که گوگل کروم متجرم رسمی گوگل را درخود جای داده است و شما به محض ورد به سایت ها تنها با زدن یک کلیک میتوانید سایت را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. همچنین براحتی برروی کروم خود تم و افزونه های مختلف نصب کنید، برای انجام اینکار کافیست به WebStore رسمی گوگل کروم مراجعه کنید و یا از فروشگاه رسمی آن دیدن کنید. اگر جزء افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در نت میگذرانید پیشنهاد میکنیم مرورگر قدرتمند گوگل کروم را به هیچ وجه از دست ندید.

 

ویژگی های مرورگر گوگل کروم

  •  نهایت سرعت در بارگذاری صفحات
  •  بازشدن تمامی صفحات وب در قالب یک صفحه با نام Tabbed Browsing
  •  نهایت امنیت در برابر هکرها
  •  Import کردن یا وارد کردن تنظیمات از دیگر مرورگرها از جمله فایرفاکس، اینترنت اکسپلور و ...
  •  نصب انواع تم ها و افزونه های مورد نیاز
  •  مدیریت کوکی ها History ها
  •  گشت و گذار مخفی و امن در صفحات وب
  •  دارای Task Manager برای مدیریت پردازشی و فضای اشغال شده حافظه توسط صفحات وب
  •  دارای مترجم رسمی گوگل
  •  سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز...

 

varzeshiran بازدید : 208 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Google Chrome 33.0.1750.154 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.


قابلیت های مرورگر Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • دارای پوسته های مختلف....

 

 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
دانلود بازی،دانلود نرم افزار،دانلود کتاب،دانلود رایگان،دانلود برنامه موبایل،دانلود با لینکمستقیم،معماریها،دانلود آسان،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 995
  • بازدید ماه : 995
  • بازدید سال : 17,541
  • بازدید کلی : 851,220
  • کدهای اختصاصی