loading...
دانلود
راهنمای دانلود

راهنمای دانلود: جهت دانلود آدرس لینک مورد نظر را copy و در آدرس مرورگر خود paste نمایید.

varzeshiran بازدید : 428 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی جهانیان به نام لالایی + متن آهنگ

ترانه : بهاره پیغامی / آهنگ : علی جهانیان / تنظیم : سروش کاظمی

 

 دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام لالایی

 

 



متن آهنگ علی جهانیان به نام لالایی

لالا لالایی عشقم لالا لالایی عشقم

چه خوبه که امشب تو هستی پیشم

لالا لالایی عشقم چه خوبه که با تو آروم میشم

با صدای من چشماتو ببند گل بهارم

بیشتر از هر روز برام عزیزی دوستت دارم

امشب تا صبح بیدار میمونم تا خوب بخوابی

تو هم مثل من واسه همیشه هوامو داری

لالا لالایی عشقم لالا لالایی عشقم

چه خوبه که امشب تو هستی پیشم

لالا لالایی عشقم چه خوبه که با تو آروم میشم

تگ دوم آهنگ علی جهانیان به نام لالایی

مثل یه خوابه این لحظه هامون

ماه من این جاست  توی خونمون

مثل یه خوابه این لحظه هامون

ماه من این جاست  توی خونمون

امشب تا صبح بیدار میمونم تا خوب بخوابی

تو هم مثل من واسه.همیشه هوامو داری

لالا لالایی عشقم لالا لالایی عشقم

چه خوبه که امشب تو هستی پیشم

لالا لالایی عشقم چه خوبه که با تو آروم میشم


 

دانلود با لینک مستقیم:


http://dl.smusic.ir/Ali%20Jahanian%20-%20Lalayi%20%20%5B128%5D.mp3

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود بازی،دانلود نرم افزار،دانلود کتاب،دانلود رایگان،دانلود برنامه موبایل،دانلود با لینکمستقیم،معماریها،دانلود آسان،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 16,458
  • بازدید کلی : 850,137
  • کدهای اختصاصی